3. Ðжил, үйлчилгÑÑний талаар өргөн
мÑдлÑгтÑй байж буÑдад итгÑл үнÑмшил төрүүлдÑг байна. Ð¥ÑÑ€ÑглÑгчдийн тавих
аÑуултанд хариулах бÑлÑн хариулттай байна.
4. Ð¥ÑÑ€ÑглÑгчдийн
араншинд тохируулж зохицох,
харилцах чадвартай байна.
5. Байнгын
үйлчлүүлÑгчдийн нÑрийг мÑдÑж байна.
6. Харилцаан дÑÑÑ€ үл ойлголцон Ñ…ÑÑ€ÑглÑгч, үйлчлүүлÑгчийг уурлуулах, гомдоох,
Ñвгүй байдалд оруулах аливаа зүйл тохиолдвол “ХÑцүү Ñ…ÑÑ€ÑглÑгчтÑй харилцах дүрмийнâ€Ð´Ð°Ð³ÑƒÑƒ Ñаралтай, оновчтой арга Ñ…ÑмжÑÑ
авах.
Тухайлбал: - Бурууг Ó©Ó©Ñ€Ó©Ó©ÑÓ©Ó©, байгууллагааÑаа ÑÑ€ÑÑ…
- Түрүүлж уучлал гуйж буруугаа хүлÑÑÑ…
- Ðль болох хурдан тайвшруулж, ойлголцох
- Санал гомдол, Ñ…Ò¯ÑÑлтийг ÑонÑож хүлÑÑн
авах
- Ðлдааг заÑч залруулахаа амлах
- Тайвшруулж чадахгүй тохиолдолд ахлах
албан Ñ‚ÑƒÑˆÐ°Ð°Ð»Ñ‚Ð½Ð°Ð°Ñ Ñ‚ÑƒÑламж ÑÑ€ÑÑ…
- Санал гомдлыг бичгÑÑÑ€ авах, хариу өгөх
хугацааг Ñ…ÑлÑÑ…
- Санал Ñ…Ò¯ÑÑлтийн дÑвтÑртÑÑ Ð±Ð¸Ñ‡Ò¯Ò¯Ð»ÑÑ…
- “Болохгүй, боломжгүй, мÑдÑхгүй, байхгүй,
чадахгүй, хамаагүй†гÑÑ… мÑÑ‚ Ñөрөг утгатай үг Ñанааг Ñ…ÑлÑÑ…ÑÑÑ Ó©Ð¼Ð½Ó© Ó©Ó©Ñ€ хувилбар,
бараа, үйлчилгÑÑ Ñанал болгох
- ÐерÑг хариу өгөх боломжгүй тохиолдолд
ÑхлÑÑд уучлал ÑÑ€ÑÑд зөв ÑонгоÑон үг
Ñ…ÑллÑгÑÑÑ€, ÑелдÑг Ñ…ÑлбÑÑ€ÑÑÑ€, байгууллагын зүгÑÑÑ Ð±Ð¾Ð»Ð¾Ð¼Ð¶Ð³Ò¯Ð¹ зүйлүүдийг ойлгуулах
7. Гомдол гаргаÑан үйлчлүүлÑгч, Ñ…ÑÑ€ÑглÑгчийн
холбоо барих хаÑг болон гомдлын утгыг Ñ‚ÑмдÑглÑн авч удирдлагынтүвшинд
шийдвÑÑ€Ð»Ò¯Ò¯Ð»Ð½Ñ Ð³Ñдгийг уг Ñ…ÑÑ€ÑглÑгчид Ñ…Ñлж ойлгуулан, хариуг нь заавал өгч
Ñ…ÑвшинÑ. Санал гомдлыг дÑвтÑÑ€ ÑÑвÑл хайрцагт Ñанал, гомдолыг үлдÑÑхийг Ñ…ÑлнÑ.